Тренінг центр

Програма “Ефективне управління”

Цільова аудиторія

Власники, TOP-менеджмент, приватні підприємці, HR – менеджери, головні бухгалтери. Лінійний менеджмент компанії: керівники департаментів, відділів, служб, філій, підрозділів. Будь-які лідери

Очікувані результати

  • Допомогти учасникам оволодіти тими навичками та вміннями, які дозволять їм підвищити свою персональну ефективність
  • Планувати свій час більш раціонально
  • Оцінювати свою діяльність і тимчасові перспективи
  • Опанування прийомами постановки і досягнення цілей
  • Підвищення бажання учасників працювати на результат
  • Покращення взаємодії у колективі
  • Зменшення конфліктних ситуацій
  • Формування вміння завчасно виявляти причини, які призводять до розвитку стресу
  • Зупиняти розвиток стресових ситуацій ще на початкових фазах
  • Використовувати різні способи виходу із стресового стану
  • Ознайомитеся із методами боротьби зі страхом, у тому числі перед контролюючими органами
  • Навчитеся долати невпевненість у собі
  • Підвищення бажання учасників працювати на результат
  • Зменшення конфліктних ситуацій
  • Планування свого часу більш ефективно
  • Опанування прийомів постановки і досягнення цілей
  • Використовувати різні способи виходу із стресового стану
  • Навчитеся долати невпевненість у собі
  • Отримаєте знання про суть та принципи роботи з персоналом на різних етапах розвитку компанії
  • Ознайомитеся з прийомами мотивації працівників
  • Вдосконалення управлінням персоналу
  • Отримаєте практичні навички формування команди
  • Оволодієте тими навичками та вміннями, які дозволять підвищити свої лідерські здібності

Програма тренінгу

Модуль № 1. «Організація часу»

Час та його вимірювання. Цілі: як наблизити реальність до мрій. Оволодіння прийомами постановки цілей (SMART), завдань, визначення пріоритетів. Типи людей по відношенню до часу. Аналіз використання робочого часу. Методи впорядкування робочого часу. Методи планування часу. Де знайти “зайвий” час. Поглиначі часу та як боротися із ними. Делегування. Контроль при плануванні часу

Модуль № 2. «Управління стресом»

Визначення стресу і стресостійкості. У чому користь стресу? Як керувати стресом? Перевірки контролюючих органів: як себе поводити, як подолати страх та невпевненість. Як стати впевненим у собі

Модуль № 3. «Управління персоналом»

  1. Планування потреби компанії у персоналі
  2. Побудова моделі вакансії (формування посадової інструкції)
  3. Найм персоналу. Набір та відбір кандидатів. Співбесіда з відібраними кандидатами. Прийняття остаточного рішення
  4. Адаптація персоналу
  5. Оперативна робота з персоналом:
    • навчання і розвиток
    • оперативна оцінка
    • організація праці
    • організація часу
    • мотивація та оплата праці
    • ефективне делегування повноважень та контроль

Модуль № 4. «Лідерство»

Основні функції лідера. Вплив на результат різноманітних стилів керівництва. Особисті якості лідера. 7 кроків до лідерства. 5 завдань лідера. Робота в команді – невід`ємна частина ефективної діяльності компанії

Форма проведення тренінгу: аудиторні заняття, тести, рольові ігри та активне спілкування

Місце проведення тренінгу: за вибором замовника

Час проведення: 14:00 – 18.20 (включаючи перерву на каву-чай)

Цільова аудиторія

TOP-менеджмент, приватні підприємці, HR – менеджери, головні бухгалтери. Лінійний менеджмент компанії: керівники департаментів, відділів, служб, філій, підрозділів. Будь-які працівники

Очікувані результати

  • Допомогти учасникам оволодіти тими навичками та вміннями, які дозволять їм підвищити свою персональну ефективність
  • Планувати свій час більш раціонально
  • Оцінювати свою діяльність і тимчасові перспективи
  • Опанування прийомами постановки і досягнення цілей
  • Підвищення бажання учасників працювати на результат
  • Покращення взаємодії у колективі
  • Зменшення конфліктних ситуацій
  • Формування вміння завчасно виявляти причини, які призводять до розвитку стресу
  • Зупиняти розвиток стресових ситуацій ще на початкових фазах
  • Використовувати різні способи виходу із стресового стану
  • Ознайомитеся із методами боротьби зі страхом, у тому числі перед контролюючими органами
  • Навчитеся долати невпевненість у собі
  • Підвищення бажання учасників працювати на результат
  • Зменшення конфліктних ситуацій
  • Планування свого часу більш ефективно
  • Опанування прийомів постановки і досягнення цілей
  • Використовувати різні способи виходу із стресового стану

Програма тренінгу

Модуль № 1. «Організація часу»

Час та його вимірювання. Цілі: як наблизити реальність до мрій. Оволодіння прийомами постановки цілей (SMART), завдань, визначення пріоритетів. Типи людей по відношенню до часу. Аналіз використання робочого часу. Методи впорядкування робочого часу. Методи планування часу. Де знайти “зайвий” час. Поглиначі часу та як боротися із ними. Делегування. Контроль при плануванні часу

Модуль № 2. «Управління стресом»

Визначення стресу і стресостійкості. У чому користь стресу? Як керувати стресом? Перевірки контролюючих органів: як себе поводити, як подолати страх та невпевненість. Як стати впевненим у собі

Форма проведення тренінгу: аудиторні заняття, тести, рольові ігри та активне спілкування

Місце проведення тренінгу: за вибором замовника

Час проведення: 14:00 – 18.20 (включаючи перерву на каву-чай)

Цільова аудиторія

Власникі підприємств, ТОП – менеджмент, керівникі відділів, НR-менеджери

Мета тренінгу

Тренінг скерований на формування навичків ефективного управління персоналом

Форма проведення тренінгу

Аудиторні заняття, рольові ігри та активне спілкування

Основні теми тренінгу

  • Як побудовати клієнтоорієнтований бізнес
  • Корпоративна культура і набір кадрів
  • Адаптація персоналу
  • Оперативна робота з персоналом:
    • навчання і розвиток
    • оперативна оцінка
    • організація праці
    • організація часу
    • мотивація та оплата праці
    • ефективне делегування повноважень та контроль
  • Ефективні техніки та прийоми комунікації
  • Як побудувати довіру
  • Використання техніки «Я-повідомлення»
  • Позиції та інтереси
  • Робота із запереченнями
  • Способи вирішення конфліктних ситуацій. Медіаційні техніки
  • Звільнення персоналу
  • Управління стресом
  • Формування команди

Очікувані результати

  • Отримаєте знання про суть та принципи роботи з персоналом на різних етапах розвитку компанії
  • Отримаєте практичні навички формування команди
  • Ознайомитеся з прийомами мотивації працівників
  • Покращення взаємодії у колективі
  • Зменшення конфліктних ситуацій
  • Підвищення ефективності роботи компанії
  • Вдосконалення управлінням персоналу
  • Отримання кращих фінансових результатів у компанії

Навчання українською мовою