Про тренінги

Курс «Business Professional»CIMA

«Business Professional»
  • Ексклюзивний практичний покроковий курс: cистемний прорив у Вашому бізнесі
  • Гарантоване збільшення прибутковості Вашої компанії
  • Для тих, хто прагне більшого

Ціль

Вивести бізнес на якісно вищий рівень і стати компанією-лідером

Для кого ця програма

  • Для власників підприємств малого та середнього бізнесу, підприємців з потенціалом бізнес-лідерів
  • Для топ-менеджерів, які хочуть вийти на якісно новий рівень управління бізнесом
Детальніше про курс

Бізнес-курс «Успішне підприємництво»

«Успішне підприємництво» + 1 тиждень стажування у США

2

Формат курсу

Курс складається з чотирьох взаємопов’язаних модулів. Тривалість кожного – п’ять днів. Навчання проводиться у першій половині робочого дня. У другій половині дня тренери курсу відвідують учасників курсу на їхніх підприємствах для надання бізнес-консультацій

Курс триває приблизно один рік

Тренери – досвідчені та успішні бізнес-лідери, власники компаній, топ-менеджери комерційних підприємств США

Цільова аудиторія – власники, директори та менеджери підприємств малого та середнього бізнесу

Відвідування компаній – індивідуальне бізнес-консультування для учасників курсу американськими тренерами (як мінімум, 5-6 годин протягом усього курсу)

Бізнес-групи – зустрічі учасників курсу після кожного модуля, на яких вони разом з експертами та спікерами (які долучаються по Скайп) розглядають можливості застосування ринкових принципів в умовах їхніх компаній

Навчальний матеріал – учасники курсу забезпечуються комплектом робочих зошитів на кожний модуль

Диплом – видається учасникам курсу за кожний пройдений модуль

Сертифікат – видається учасникам, які отримали дипломи за кожний модуль, по закінченню всього курсу та успішно склали дипломну роботу

Стажування у США (1 тиждень) – учасникам курсу, які відвідували усі заняття, отримали сертифікат курсу та набрали найкращі рейтинги, пропонується відвідати США (Winston-Salem, Північна Кароліна) і підприємства тренерів курсу. Учасники оплачують тільки переліт у дві сторони, усі решта витрати (трансфер, проживання, харчування, крім обідів) покриваються приймаючою американською стороною

Програма курсу

Модуль 1. Принципи ефективного маркетингу

  • Розуміння бізнесу
    • Визначення свого бізнесу з точки зору маркетингу
    • Маркетинговий підхід до збору даних. Інструменти конкурентного аналізу
  • Виявлення потреби: клієнт
    • Процес купівлі
    • Споживацька цінність
    • Стратегії росту
    • Сегментація і вибір цільових сегментів/груп
  • Задоволення потреби: пропозиція
    • Життєвий цикл продукту
    • Стратегії пропозиції
    • Диференціація
    • Позиціонування
    • Репутація бренду
  • Позиціонування пропозиції
    • Стратегії та тактики просування, ціноутворення і розподілу (дистрибуції та логістики)
  • Розробка плану
    • Бюджет
    • План дій
    • Методи моніторингу і внесення коректив

Модуль 2. Принципи ефективного керування фінансами підприємства

  • Фінансова звітність та аналіз витрат
    • Фінансова звітність
    • Аналіз витрат та точка беззбитковості
  • Бюджетування та оцінка результатів діяльності
    • Бюджетування
    • Аналіз коефіцієнтів
  • Прийняття рішень про капіталовкладення
    • Вартість грошей в часі
    • Інструменти оцінки рентабельності капіталовкладень
    • Розрахунок вартості капіталу
  • Керування фінансовими ресурсами
    • Оптимальний леверидж
    • Короткотривале фінансове планування
    • Форми фінансування
  • Керування ризиками та інформацією
    • Керування ризиками
    • Інформаційні технології
    • Професійна етика

Модуль 3. Принципи ефективного керування персоналом

  • Лідерство та організаційна структура
    • Навички поведінки ефективного лідера
    • Модель оцінки поведінкового профілю DiSC
    • Оцінка своїх слабких та сильних сторін як лідера
    • Встановлення організаційної структури в своїй компанії
  • Корпоративна культура і набір кадрів
    • Корпоративна культура та її вплив на справи компанії
    • Чіткі посадові інструкції
    • Порядок прийому на роботу, який дозволить виявити кандидатів, які задовольняють потреби та вимоги компанії
  • Мотивування співробітників
    • Програми мотивації, які підходять компанії
    • Лідерські навички з мотивації співробітників
    • Згуртування колективу для підвищення ефективності та продуктивності
  • Керування діяльністю персоналу
    • Важливість планування і вміння викладати планові показники в письмовому вигляді
    • Ефективний аналіз виконаної роботи
    • Вирішення проблеми з персоналом
  • Система оплати праці
    • Ефективний підхід до оплати праці в своїй компанії
    • Розробка загальної системи оплати праці, яка включає як матеріальні, так і нематеріальні винагороди

Модуль 4. Стратегічне лідерство

  • Бачення і ціль
    • Визначення стратегії та її значення для компанії
    • Оцінка себе як стратегічного лідера
    • Основи стратегічного мислення
    • Аналіз стану своєї компанії, формування (уточнення) бачення та цілі компанії
  • Зовнішнє оточення
    • Визначення, збирання та аналіз інформації, яка дозволить компанії скористатися можливостями, які відкриваються, і підготуватись до обставин, які змінюються
    • Аналіз галузі та її сегментів для визначення конкурентоспроможності компанії в даній галузі. Застосування нестандартного «проривного» мислення
  • Оцінка ресурсів
    • Аналіз сильних та слабких сторін компанії
    • Визначення наявного або перспективного потенціалу компанії
    • Аналіз ланцюжка робіт
    • SWOT-аналіз
    • Загальна стратегія розвитку компанії
  • Вибір стратегічних можливостей
    • Визначення та аналіз потенційних стратегічних можливостей та обирання з них найбільш оптимальних
    • Визначення того, які зміни необхідно провести в компанії для успішної реалізації стратегічних можливостей
  • Реалізація та керування змінами
    • Визначення цілей для реалізації окремих стратегічних можливостей
    • Розробка детального плану дій для досягнення поставлених цілей
    • Формування цілей та засобів їх досягнення у формі бізнес-плану і планування наступної діяльності з його виконання

Спікери курсу

Курс «Успішне підприємництво» розроблено HighMark, Inc (м. Атланта, США). Унікальність цього курсу полягає в тому, що його проводять та діляться своїм досвідом бізнесмени з США

Вперше курс був проведений в Україні у 2000 році, а потім і в інших країнах світу: Китаї, Індії, Гондурасі, Мексиці, Ефіопії, Македонії, Азербайджані, Туреччині, Росії. На сьогодні його пройшли бізнесмени у тринадцяти країнах світу

Вартість

Вартість кожного модуля: евівалент $200 за комерційним курсом продажу на день оплати. Існує можливість розтермінування оплати

Контакти

ТОВ “Тренінг Центр”
Телефони: (032) 294 96 61/ 62/ 63
(050) 317 31 60 – Андрій Єлісєєв
(050) 313 40 02 – Гришаєв Ігор Петрович

1

Програма ACCA DipIFR

Міжнародні стандарти фінансової звітності (МСФЗ)

Про програму

АССА – DipIFR (Diploma in International Financial Reporting) – це кваліфікація, представлена АССА. Головна її відмінність від всіх інших програм АССА-можливість підготуватися і здати іспит на отримання кваліфікації російською мовою

Association of Certified Chartered Accountants (асоціація сертифікованих присяжних бухгалтерів), відома під абревіатурою АССА – це найбільша міжнародна бухгалтерська організація, що має понад 320 000 членів в 160 країнах світу

Спеціально для країн СНД, найвідоміша в світі Асоціація Присяжних Сертифікованих Бухгалтерів Великобританії (ACCA) створила нову кваліфікацію – Диплом за Міжнародними стандартами фінансової звітності DipIFR (рус). DipIFR – це програма, розроблена для професіоналів в області фінансів та бухгалтерського обліку, які бажають освоїти МСФЗ та отримати міжнародний диплом

Програма іспиту DipIFR (рус) заснована на вимогах до іспиту по паперу F7 – Financial Reporting (International Stream) в повній кваліфікації ACCA, який здається на англійській мові

Ви маєте можливість підготуватися до здачі найпопулярнішого і відомого в СНД іспиту за міжнародними стандартами фінансової звітності АССА DipIFR (рус)

Для кого цей курс?

Курс призначений для бухгалтерів і аудиторів, а також для всіх фахівців, які зацікавлені у використанні нових можливостей ефективного і зрозумілого представлення фінансової інформації про діяльність компанії з метою залучення інвестицій, довгострокового фінансування та співпраці

Що дає кваліфікація АССА – DipIFR?

  • Поглиблене розуміння основних принципів і правил МСФЗ
  • Знання конкретних вимог МСФЗ щодо визнання, оцінки, подання та розкриття елементів фінансової звітності
  • Навички складання фінансової звітності по МСФЗ в тому числі консолідованої фінансової звітності

Вимоги до кандидатів

Диплом про вищу економічну освіту + 2-х річний досвід роботи в галузі бухгалтерського обліку, аудиту в різних галузях економіки, або наявність сертифіката аудитора, або професійного бухгалтера (сертифікат СІРА)

Структура і тривалість курсу DipIFR

Курс складається з тренінгів, що проводяться лектором-консультантом, а також самостійної підготовки, здійснюваної за допомогою навчальних посібників та рекомендації досвідченого викладача

Після закінчення курсу слухачі здають завершальний тригодинний іспит, який проводить компанія «Ей-Ті-Сі Інтернешнл», з присвоєнням кваліфікації DipIRF слухачам, що успішно склали іспит.

Іспит DipIFR (рус)

Іспит повним російськомовним еквівалентом іспиту DipIFR англійською мовою і проводиться одночасно у всіх екзаменаційних центрах. В Україні іспит здається у Києві


Програма BEA (Бізнес Освітній Альянс)

Бухгалтерія з нуля. Спеціалізований практичний курс (40 акад. год.)

Програма курсу

Бухгалтерія – перші кроки. Заповнюємо та подаємо основну звітність (форми звітів, терміни, правила подання). Основні поняття бухгалтерського та податкового обліку
Теорія бухгалтерського обліку. Основні ділянки обліку. Де знайти відповідь на будь-яке запитання: основні нормативні акти
Обліковуємо господарські операції. Які бувають документи. Первинні документи (накладна, рахунок фактура, платіжна відомість). Заповнюємо на практиці
Рахунки бухгалтерського обліку, інструкція їх застосування. Від бухгалтерських рахунків до фінансової звітності – від обліку господарських операцій до заповнення фінансової звітності два кроки
Облікові регістри. Проста та спрощена форми обліку. Облік приватних підприємців
Облік грошових коштів та касових операцій. Що необхідно знати про касу облік готівки на підприємстві. Заповнюємо касові ордери, Книгу обліку касових операцій. Реєструємо касові апарати
Оплата праці та кадровий облік. Приймаємо на роботу та звільняємо працівників. Нараховуємо зарплату. Відпустка та відпускні. Первинні документи та облікові форми
Податки та внески пов’язані із зарплатою. ПДФО, соціальні внески. Звітність по зарплаті та працівниках
Основні засоби. Надходження та вибуття основних засобів. Амортизація. Оренда. Нематеріальні активи
Запаси. Методика обліку вибуття запасів. Облік товарів в торгівлі. Надходження та реалізація. Облік малоцінки. Виробництво: матеріали на виробництві, готова продукція
Розрахунки з контрагентами – покупці та постачальники. Заборгованість – облік та списання
Облік доходу та витрат. Формування фінансового результати діяльності. Прибутки та збитки
Податки та податковий облік. Системи оподаткування – спрощена та загальна. Види податків, особливості нарахування та заповнення податкової звітності
Підприємство від реєстрації до ліквідації. Організаційно правові форми. Облік статутного капіталу та відносин із засновниками. Дивіденди
Приватні підприємці. Єдиний податок. Облік та оподаткування приватних підприємців
Відносини з контролюючими органами. Перевірки контролюючих органів. Як поводитися під час перевірки. Права суб’єктів господарювання

По закінченні практичного курсу, учасник отримає:

  • Грунтовні теоретичні та практичні знання початкового рівня з питань бухгалтерського обліку
  • Сертифікат

Бухгалтерія з нуля. Спеціалізований практичний курс (64 акад. год.)

Програма курсу

Лекційні заняття

Найменування тем консультаційних занятьКількість годин
Сутність бухгалтерського обліку, його концептуальні основи та завдання. Предмет, метод і методичні прийоми бухгалтерського обліку2
Балансове узагальнення. Поняття про бухгалтерський баланс, його побудова2
Документування та інвентаризація господарських операцій і майна підприємства. Суть та призначення облікової реєстрації. Форми бухгалтерського обліку2
Оцінювання та калькулювання в бухгалтерського обліку. Облік господарських процесів6
Організація бухгалтерського обліку та формування фінансової звітності підприємств2
Формування та подання податкової та соціальної звітності2
Разом лекційних занять16

Практичні заняття

Найменування тем консультаційних занятьКількість годин
Групування господарських засобів підприємства за їх складом і джерелами формування2
Складання балансу підприємства. Оцінювання впливу господарських операцій на зміни в бухгалтерському балансі2
Відображення господарських операцій на рахунках бухгалтерського обліку4
Заповнення типових форм первинних облікових документів на прикладі умовного підприємства4
Складання бухгалтерської звітності4
Разом практичних занять16

Лабораторні заняття

Найменування тем консультаційних занятьКількість годин
Інструктаж з техніки безпеки. Загальне ознайомлення з роботою ПК. Знайомство з програмними продуктами для бухгалтерів2
Запуск бухгалтерських програмних продуктів. Ознайомлення та налаштування списку констант2
План рахунків і довідники: ознайомлення та налаштування2
Способи введення господарських операцій у бухгалтерських програмних продуктах. Введення початкових залишків2
Облік основних господарських операцій з використанням програмних продуктів12
Стандартні звіти в бухгалтерських програмних продуктах і їхнє використання4
Складання регламентованої (фінансової, податкової тощо) звітності в бухгалтерських програмних продуктах та їхнє подання користувачам електронним способом8
Разом лабораторних робіт32

По закінченні практичного курсу, учасник отримає:

  • Грунтовні теоретичні та практичні знання початкового рівня з питань бухгалтерського обліку
  • Сертифікат

Програма CAP

Про програму

Програма CAP/CIPA працює в Україні вже більше 10 років і здобула визнання і популярність як серед фахівців фінансової сфери, професійних бухгалтерів, аудиторів, фінансових менеджерів, так і серед роботодавців

CAP/CIPA є оптимальною, комплексною програмою підвищення кваліфікації для бухгалтерів і найбільш адаптованою до української практики

Для отримання сертифікату міжнародного зразка потрібно пройти навчання та скласти іспити. Іспити для першого сертифікаційного рівня CAP (абревіатура Certified Accounting Practitioner – Сертифікований бухгалтер-практик) включають в себе “Фінансовий облік 1”, “Управлінський облік 1”, “Податки” і “Право”

Наша компанія ТзОВ “Тренінг Центр”акредитований провайдер з вивчення САР-СІРА у Львові. Ми підготували понад 700 осіб (за даними CIPA-EN)

Наші переваги

  • Висококваліфіковані спеціалісти
  • Новий рівень викладання
  • Активне і цікаве навчання
  • Доступно та наглядно
  • 50/50 – навчання/практика
  • Пробний іспит

Податки

Зміст програми “Податки”

Введення в оподаткування

  1. Основні положення податкового законодавства. Законодавство про податки та збори
  2. Система податків та зборів. Види податків та зборів
  3. Платники податків. Права та обов’язки платників податків
  4. Податкові органі. Митні органи. Фінансові органи
  5. Об’єкти оподаткування. Податкове зобов’язання
  6. Сплата податків та зборів. Виконання обов’язків по сплаті податків та зборів. Виконання податкового зобов’язання
  7. Податковий облік. Податкова звітність. Податкова декларація
  8. Податковий контроль. Проведення перевірок платника перевірок. Типи перевірок
  9. Загальні положення про відповідальність платника податків. Види відповідальності
  10. Застосування міжнародних договорів про уникнення подвійного оподаткування

Податок на прибуток підприємств, організацій, корпоративний підхідний податок

  1. Платники податків
  2. Порядок визначення об’єкта оподаткування
  3. Порядок розрахування податку. Ставка податку. Звітність
  4. Оподаткування окремих операцій
  5. Пільги та інші особливості оподаткування

Податок на дохід фізичних осіб

  1. Платники податку, об’єкт оподаткування, ставки податку
  2. База оподаткування доходу
  3. Пільги по сплаті податку
  4. Особливості оподаткування податком на окремих видів доходів і операцій

Податок на додаткову вартість

  1. Платники податку
  2. Визначення об’єкта оподаткування
  3. Операції, які обкладаються за особливими правилами
  4. Ведення обліку за розрахунками по ПДВ. Порядок надання податкової звітності

Акцизний податок. Акцизи

Інші податки. Збори і платежі

  1. Плата за землю. Земельний податок
  2. Державне мито
  3. Транспортний податок
  4. Податок на нерухоме майно
  5. Рентна плата. Рентна плата за видобування корисних копалин та користування надрами в цілях не пов’язаних з видобуванням корисних копалин
  6. Інші загальнодержавні і місцеві податки та збори

Спеціальні податкові режими

  1. Спрощена система оподаткування
  2. Система оподаткування для сільськогосподарських виробників
  3. Інші спеціальні системи оподаткування

Єдиний соціальний внесок. Пенсійний збір

Ввізне мито


Право

Зміст програми “Право”

  1. Основи правового регулювання
  2. Правові засади державного регулювання господарської діяльності
  3. Правовий статус суб’єктів господарювання та інших суб’єктів в сфері господарювання
  4. Правові засади майнових відносин в сфері господарювання
  5. Правові засади господарських зобов’язань
  6. Засади господарсько-правової відповідальності за правопорушення в сфері господарювання
  7. Особливості правового регулювання окремих видів діяльності в сфері господарювання
  8. Особливості правового регулювання зовнішньоекономічної діяльності
  9. Правові засади трудових правовідносин
  10. Кримінальна та адміністративна відповідальність за деякі правопорушення, пов’язані з господарською, службовою і трудовою діяльністю
  11. Процесуальні засади захисту в суді прав і законних інтересів суб’єктів господарювання та їх працівників

Управлінський облік 1

Управлінський облік – дуже важлива сфера компетенції для професійного бухгалтера, яка необхідна для поточного і стратегічного планування діяльності компанії, для відповіді на запитання, в якому стані знаходиться підприємство, і як оцінити результативність. Ще донедавна в Україні управлінський облік (який, на відміну від фінансового, орієнтований на майбутнє, а не на минулі події), викладався недостатньо

Разом із підвищенням ролі бухгалтера, поширенням розуміння, що спеціаліст фінансової сфери повинен відігравати більш суттєву роль в ефективному управлінні бізнесом, поширюється і попит на фахівців зі знанням управлінського обліку

Програма дисципліни “Управлінський облік 1”

Основы управленческого учета

  1. Понятие управленческого учета: стратегия, цели и задачи
  2. Основные различия и сходства финансового и управленческого учета
  3. Сущность процесса принятия решений
  4. Этика в управленческом учете

Терминология и классификация затрат

  1. Понятие затрат
  2. Классификация затрат в зависимости от целей управленческого учета
    1. Классификация затрат с целью оценке себестоимости запасов и себестоимости реализации продукции
    2. Классификация затрат с целью планирования и принятия управленческих решений
    3. Классификация затрат с целью контроля и управления

Показное калькулирование – часть 1 (учет произведенных затрат)

  1. Краткая характеристика показного калькулирования
  2. Учет затрат на основные материалы
  3. Учет затрат на оплату труда основных работников
  4. Учет производственных накладных расходов
  5. Двухступенчатая система распределения затрат

Показное калькулирование

  1. Порядок накопления затрат в учетных регистрах при показном калькулировании
  2. Распределения производственных накладных расходов на заказ
  3. Учет нормативного и сверхнормативного брака при показном калькулировании

Попроцессное клькулирование

  1. Краткая характеристика
  2. Попроцессное калькулирование при отсутствии и наличии остатков в незавершенном производстве
  3. Попроцессное калькулирование при наличии полуфабрикатов
  4. Учет нормативного и сверхнормативного брака

Калькулирование по видам деятельности (АВС- костинг)

  1. Сущность калькулирования по видам деятельности
  2. Основные этапы, которые необходимо пройти в компании при разработке и внедрение АВС-костинг

Учет затрат комплексного производства и побочных продуктов

  1. Характеристика комплексного производства
  2. Методы распределения комплексных затрат
  3. Учет побочных продуктов

Управления запасами

  1. Причины наличия запасов связанные с ними затраты
  2. Экономически обоснованный размер заказа
  3. Время размещения заказа
  4. Резервный запас
  5. Система «точно в строк»

Калькуляция себестоимости с полным распределением затрат и по переменным затратам

  1. Калькуляция себестоимости с полным распределением производственных затрат («Абсорпшен-костинг»)
  2. Калькуляция себестоимости по переменным затратам «Директ-костинг»
  3. Причины различий в показателей операционной прибыли при разных подходов к калькулированию
  4. Преимущества и недостатки каждого из подходов к калькулированию

Анализ « Затраты-обьем продукции-прибыль» (CVP –анализ)

  1. Сущность CVP – анализа и его основные допущения
  2. Основные показатели CVP – анализа
  3. Использование CVP – анализа для принятия управленческих ришений

Принятие решений по ценообразованию

  1. Основные факторы, влияющие на решения по ценообразованию
  2. Ценообразование при принятии долгосрочных решений о цене
  3. Ценообразование при принятии краткосрочных решений о цене

Планирования и анализ отклонений

  1. Стратегия и бюджеты
  2. Операционный и финансовый бюджеты компании
  3. Гибкие бюджеты и преимущества их использования
  4. Анализ отклонений

Тривалість навчання по дисципліні “Управлінський облік 1” складає 60 академічних годин

Курс “Управлінський облік 1” є російськомовним, екзамен здається на російській мові


Фінансовий облік 1

Дисципліна “Фінансовий облік” базується на Міжнародних стандартах фінансової звітності (МСФЗ, ІFRS). МСФЗ набувають все більшого поширення в Україні і світі, як універсальна “мова” фінансової звітності. Українські стандарти обліку побудовані на МСФЗ, а зміни в Законі “Про бухгалтерський облік і фінансову звітність в Україні” зробили МСФЗ частиною національного законодавства

Тому знання і вміння застосовувати МСФЗ на практиці стають насущною потребою все більшої кількості бухгалтерів в Україні – і ця тенденція буде тільки зростати.Курс охоплює наступні питання

Програма дисципліни “Фінансовий облік 1“

Фінансовий облік і звітність

  1. Користувачі фінансової звітності та їх інформаційні потреби
  2. Міжнародні стандарти фінансової звітності та концепція підготовки і представлення
  3. Мета фінансової звітності
  4. Фінансовий стан, результати діяльності та зміни у фінансовому стані
  5. Основоположні припущення
  6. Якісні характеристики фінансової звітності
  7. Поняття “елементи фінансової звітності”
  8. Визнання елементів фінансової звітності
  9. Вимірювання елементів фінансової звітності

Теперішня вартість грошей

  1. Основні поняття теперішньої вартості грошей
    1. Прості проценти
    2. Складні проценти
  2. Ануїтети
    1. Майбутня вартість простого ануїтету
    2. Майбутня вартість ануїтету до оплати
    3. Теперішня вартість простого ануїтету
    4. Теперішня вартість ануїтету до оплати

Короткострокові активи

  1. Поняття “короткострокові активи” та їх класифікація
  2. Грошові кошти
    1. Поняття “грошові кошти” та “еквіваленти грошових коштів”
    2. Відображення операцій з обліку грошових коштів
    3. Система внутрішнього контролю руху грошових коштів
  3. Рахунки до отримання
    1. Визнання і оцінка дебіторської заборгованості
    2. Безнадійні борги. Оцінка безнадійних боргів
    3. Відображення безнадійної дебіторської заборгованості
  4. Запаси
    1. Початкове визнання запасів
    2. Системи обліку запасів
    3. Методи розрахунку собівартості запасів
    4. Оцінка запасів на дату обліку

Довгострокові активи

  1. Поняття “довгострокові активи” та їх класифікація
  2. Основні засоби
    1. Вартість придбання основних засобів
    2. Наступні витрати
    3. Переоцінка
    4. Амортизація. Методи нарахування амортизації
    5. Припинення визнання основних засобів
    6. Знецінення основних засобів
    7. Розкриття інформації про основні засоби
  3. Нематеріальні активи
    1. Гудвіл та інші нематеріальні активи
    2. Початкове визнання та вимірювання
    3. Облік нематеріальних активів
    4. Облік витрат на дослідження та розробки
  4. Знецінення активів
    1. Обставини, що свідчать про знецінення активів
    2. Витрати від знецінення

Зобов’язання

  1. Поняття “зобов’язання“ та їх класифікація
  2. Короткострокові зобов’язання
    1. Рахунки до оплати
    2. Векселі до оплати. Процентні векселі
    3. Безпроцентні векселі. Облік безпроцентних векселів
    4. Податки до оплати
    5. Нараховані зобов’язання
    6. Поточна частина довгострокових зобов’язань
  3. Довгострокові зобов’язання

Оренда

  1. Поняття “оренда”
  2. Класифікація оренди
  3. Облік операційної оренди
  4. Облік фінансової оренди

Фінансові інструменти

  1. Поняття “фінансові інструменти”
  2. Визнання та оцінка фінансових активів
  3. Визнання та оцінка фінансових зобов’язань
  4. Облік облігацій, амортизація дисконту або премії по облігаціям

Оціночні зобов’язання, умовні зобов’язання та умовні активи

  1. Поняття “оціночні зобов’язання”
  2. Нарахування та облік оціночних зобов’язань
  3. Облік умовних зобов’язань та умовних активів
  4. Розкриття інформації про оціночні зобов’язання, умовні активи та умовні зобов’язання

Іноземна валюта

  1. Відображення в обліку курсових різниць від операцій в іноземній валюті

Капітал

  1. Статутний капітал акціонерного товариства
    1. Поняття та види акцій
    2. Відображення операцій з акціями з використанням методу обліку по номінальній вартості
  2. Статутний капітал неакціонерних компаній
  3. Нерозподілений прибуток
  4. Дивіденди. Види дивідендів. Відображення грошових дивідендів

Податок на прибуток

  1. Поняття “податок на прибуток”
  2. Податкова база активів і зобов’язань
  3. Визнання поточних та відкладених податкових зобов’язань та податкових активів
  4. Оподатковуваний прибуток. Різниця між обліковим та оподатковуваним прибутком

Події після звітної дати

  1. Поняття “подія після звітної дати”
  2. Події після звітної дати, які призводять до коректування фінансової звітності
  3. Події після звітної дати, які не призводять до коректування фінансової звітності
  4. Розкриття інформації про події після звітної дати

Облікова політика, зміна облікової політики та виправлення помилок

  1. Облікова політика, зміна облікової політики
  2. Поняття і види помилок
  3. Виправлення помилок

Основи підготовки фінансової звітності

  1. Фінансовий стан та балансова рівність
  2. Чистий прибуток
  3. Обліковий цикл
  4. Постійні і змінні рахунки
  5. План рахунків
  6. Коректуючі проведення
  7. Пробний баланс та робочі таблиці

Доходи та витрати. Закриваючі проведення

  1. Визнання доходів
  2. Визнання витрат
  3. Закриваючі проведення

Підготовка основних фінансових звітів

  1. Підготовка звіту про фінансовий стан
  2. Підготовка звіту про сукупний дохід

Звіт про рух грошових коштів

  1. Визначення
  2. Види діяльності, що представлені у звіті
  3. Представлення даних про рух грошових коштів від операційної діяльності
  4. Представлення даних про рух грошових коштів від інвестиційної діяльності
  5. Представлення даних про рух грошових коштів від фінансової діяльності

Основи консолідації

  1. Поняття “консолідація”
  2. Сфера застосування консолідованої фінансової звітності

Аналіз фінансової звітності

  1. Мета аналізу фінансової звітності
  2. Оцінка ліквідності та платоспроможності компанії
  3. Оцінка рентабельності

Професійна етика

  1. Поняття “професійна етика”
  2. Структура кодексу етики
  3. Фундаментальні принципи

Тривалість навчання по дисципліні “Фінансовий облік 1” складає 60 академічних годин

Курс “Фінансовий облік 1” є російськомовним, екзамен здається на російській мові


Программа СІМА (rus) «Управління ефективністю бізнесу»

P1 - Управління ефективністю операцій

CIMA (Chartered Institute of Management Accountants) — найбільша провідна міжнародна асоціація, яка об’єднує фахівців з управлінського обліку

Кваліфікації CIMA спрямовані на розвиток навиків використання фінансової та нефінансової інформації для прийняття управлінських рішень. Програми охоплюють ключові аспекти управління ефективністю діяльності підприємств та організацій, актуальні для ведення бізнесу в Україні та інших країнах

Курс призначений для: фінансових директорів компаній, фінансових аналітиків, бухгалтерів, аудиторів та інших фахівців в сфері управлінського обліку, які бажають набути нових навиків та вивчити сучасні моделі стратегічного управління і контролю, які базуються на використанні фінансової інформації для прийняття успішних управлінських рішень

В рамках навчання на отримання CIMA Cert PM (rus) студентам необхідно скласти іспити з двох дисциплін:

• P1 «Управління ефективністю операцій»
• P2 «Управління ефективністю бізнесу»

Програма курсу P1 «Управління ефективністю операцій»

  • Методи обліку собівартості (30% від обсягу курсу):
    •  Методи калькулювання собівартості і їх результати
    •  Роль витрат, пов’язаних з якістю
    • Роль обліку екологічних витрат
  • Бюджетування (25% від обсягу курсу):
    • Цілі прогнозування, планування і бюджетування
    • Підготовка прогнозу фінансових результатів
    • Обговорення бюджетів, які базуються на прогнозах
    • Обговорення принципів, які лежать в основі використання бюджетів для цілей контролю
    • Аналіз ефективності з використанням бюджетів, альтернативних підходів і чутливості до змінних факторів
  • Ухвалення короткострокових рішень (30% від обсягу курсу):
    • Концепція релевантних доходів і витрат при прийнятті рішень щодо ціноутворення та продукції, робіт, послуг
    • Аналіз короткострокових рішень щодо ціноутворення і продукції
  • Врахування ризику і невизначеності (15% від обсягу курсу):
    • Аналіз інформації для оцінювання ризику і його впливу на короткострокові рішення

Іспити:

  • комп’ютерний формат
  • 2 сесії на рік (травень і листопад)
  • тривалість 90 хвилин
  • 60 питань
  • максимально можлива кількість – 150 балів, прохідна – 100 балів
  • СIMA не пред’являє спеціальних вимог до освіти і досвіду роботи для навчання та складання іспиту

Програма EBC*L ( «Міні – МВА», Австрійська програма з бізнес-компетентності)

Рівень А

Цільова аудиторія

Власники підприємств, приватні підприємці, HR – менеджери, юристи, лінійний менеджмент компаній: керівники департаментів, відділів, служб, філій, підрозділів, студенти

Це перший рівень австрійського курсу з бізнес-компетентності, який ще називають “Міні МВА”. Курс доступний і цікавий і розкриває основні поняття з фінансового обліку, управлінського обліку, дає розуміння, для чого потрібно вираховувати маржинальний дохід, яким чином на основі його приймати рішення щодо замовлень, для чого рахувати грошовий потік, як аналізувати свою звітність, для чого існують центри витрат та багато іншого

У результаті даного тренінгу Ви оволодієте

основними фінансовими знаннями та зможете їх практично застосовувати як у своєму бізнесі, у своїй фінансовій діяльності та в особистих фінансах

Даний курс охоплює наступні питання

Фінансовий облік

Річний фінансовий звіт. Баланс. Інвентаризація. Звіт про прибутки і збитки. Нарахування за період – операції за звітний період. Зношення – зниження вартості основних засобів за рік. Вертикальна форма звіту про прибутки і збитки. Додаткові статті в річному фінансовому звіті

Управлінський облік

Калькуляція/Собівартість реалізованої продукції. Мінімальна ціна у довгостроковій перспективі. Мінімальна ціна у короткостроковій перспективі. Цінова політика. Прямі витрати/Непрямі витрати. Маржинальний дохід. Облік у центрах витрат. Облік змінних витрат. Облік повних витрат. Облік у центрах прибутку

Фінансовий аналіз

Рентабельність. Рентабельність власного капіталу. Рентабельність з погляду малого підприємства. Рентабельність не завжди означає одне й те саме. Рентабельність інвестицій. Ліквідність. Показники ліквідності. Робочий капітал. Коефіцієнт фінансової автономії. Коефіцієнт фінансового леверіджу. Золоте правило фінансування. Чистий грошовий потік. Додаткова інформація про резерви. Ефективність діяльності. Рентабельність реалізації. Продуктивність праці. Бенчмаркінг

Господарське право

Організаційно-правові форми підприємств: короткий огляд. Фізична особа – підприємець. Приватне підприємство. Господарські товариства. Товариство з обмеженою відповідальністю. Господарський договір. Загальні поняття та вимоги. Форма договору. Право представництва. Довіреність. Зобов’язання підприємців. Відповідальність у сфері господарювання. Ліцензування підприємницької діяльності. Припинення юридичної особи

Навчання українською мовою

Місце проведення: за вибором Замовника

Бізнес-тренер Андрій Єлісєєв

 

Відгуки

 


Рівень В

Це другий рівень австрійського курсу з бізнес-компетентності, який ще називають “Міні – МВА”

Курс охоплює наступні питання

Цілі, методи і інструменти розробки бізнес-плану

  • Для чого необхідний бізнес-план?
  • Структура бізнес-плану
  • Критерії оцінки бізнес-плану – чинники успіху
  • Труднощі і обмеження підприємницького планування
  • Інструменти аналізу і планування
    • Аналіз сильних/слабих сторін
    • Аналіз можливостей / погроз
    • Swoт-аналіз
    • Аналіз сценаріїв
    • Портфельний аналіз
    • Аналіз життєвого циклу
    • Авс-аналіз
    • Техніка творчості
    • Мозковий штурм

Планування проекту

  • Цілі і структура плану проекту
  • Етапи планування
    • Постановка цілей
    • Планування ресурсів
    • Представлення плану проекту
  • Помилки при розробці плану проекту
    • Причини провалу проектів

Поточний аналіз

  • Аналіз галузі
    • Тенденції
    • Характеристики галузі
  • Аналіз конкуренції
    • Бенчмаркінг

Маркетинг

  • Цілі маркетингу
  • Інструменти маркетингу
  • Зовнішній і внутрішній маркетинг
  • Маркетинговий план
  • Клієнт завжди має рацію
    • Мотиви і потреби покупця
    • Поведінка клієнта і процес ухвалення рішення
    • Когнітивний дисонанс
    • Сегментація клієнтів
    • Типи клієнтів
    • Управління відносинами з клієнтами (сrм)
  • Дослідження ринку
    • Цілі дослідження ринку
    • Критерії дослідження ринку
    • Етапи дослідження ринку
    • Первинне і вторинне дослідження
    • Джерела помилок при проведенні дослідження
  • Товарна політика
    • Стратегії товарної політики
    • Політика в плані асортименту
  • Цінова політика
    • Основні умови цінової політики підприємства
    • Функція або крива ціна-попит
    • Цінова еластичність попиту
    • Стратегії ціноутворення
  • Політика розповсюдження
    • Прямий продаж
    • Непрямий продаж
    • Франчайзинг
  • Політика комунікацій
    • Імідж корпорації
    • Бренд, логотип і слоган
    • Корпоративний дизайн
    • Корпоративна лексика
  •  Реклама
    • Як планувати рекламу
    • Постановка цілей реклами
    • Визначення рекламного бюджету
    • Вибір інструментів і засобів реклами
    • Витрати на рекламу
    • Оцінка успіху просування
    • Психологія реклами
    • Стратегії рекламного бізнесу
    • Критика реклами
  • Специфічні методи і інструменти політики комунікацій
    • Прямий поштовий маркетинг
    • Дизайн прямих поштових повідомлень: що робити і чого не робити
    • Формула aida
    • Телемаркетинг
    • Центри телефонного обслуговування
    • Стимулювання збуту
    • Подієвий маркетинг
    • Зв’язки з громадськістю
    • Реклама в internet або реклама он-лайн
    • Мерчендайзинг

Продажі

  • Основи успіху продажів
    • Етика продажів. Побудова довіри
    • Підхід win-win
    • Успішний продавець
  • Етапи процесу комунікацій при продажі
    • Підготовка до процесу комунікацій при продажу
    • Вивчення потреб клієнта
    • Представлення і аргументація
    • Завершення операції
  • Продаж корпоративним клієнтам

Аналіз інвестицій

  • Методи інвестиційного аналізу
    • Точка беззбитковості
    • Розрахунок періоду окупності
    • Виручка в точці беззбитковості
    • Порівняння витрат
    • Рентабельність інвестицій (roi).
    • Аналіз прибутковості інвестицій
    • Статичні і динамічні методи інвестиційного аналізу
    • Інвестиційний аналіз

Фінансове планування / бюджетування

  • Бюджетний звіт про прибутки і збитки
  • Бюджет руху грошових коштів
  • Бюджетний баланс
  • Ключові фінансові показники

Після успішної здачі екзамену Ви отримаєте Австрійський ДИПЛОМ EBC*L В.

100% гарантія повернення коштів!


Програма IFA

Про програму

Про програму

Завдяки спільним зусиллям розвинутих країн поступово створюється уніфікована система бухгалтерського обліку, тому МСФЗ на сьогодні є найперспективнішою системою обліку в напрямку масового застосування, введення та використання підприємствами різних розвинутих країн світу

Інститут фінансових бухгалтерів (IFA) заснований у 1916 році у Великобританії і є одним із найстаріших організацій фінансистів і бухгалтерів. Щорік тисячі фахівців у сфері фінансів із понад 80 країн світу стають слухачами IFA, аби пройти навчання, скласти іспити і отримати престижні дипломи і професійні кваліфікації

У своїй діяльності Інститут фінансових бухгалтерів тісно співпрацює з Міжнародною асоціацією бухгалтерів (IAB) – професійною організацією, сертифікуючій і об’єднуючій працівників бухгалтерській професії по всьому світу

IFA сприяє розвитку професії бухгалтера і просуває міжнародні стандарти високої якості. Програми IFA розроблені провідними фахівцями-практиками і призначені для бухгалтерів, аудиторів, фінансових спеціалістів, працівників банків, фінансових директорів і керівників компаній, що бажають отримати необхідні знання і навики з управління і розвитку бізнесу

В кінці курсу Ви отримаєте грунтовні знання, підтверджені міжнародним дипломом: Спеціаліст по міжнародним стандартам фінансової звітності від Інституту фінансових бухгалтерів (IFA – Institute of Financial Accountants, Великобританія)

Диплом реєструється та виготовляється у Великобританії

Навчання українською мовою


Внутрішній аудит

Суть внутрішнього аудиту

  • Виникнення внутрішнього аудиту та його необхідність
  • Суть внутрішнього аудиту
  • Внутрішній аудит у корпоративному керуванні
  • Місце внутрішнього аудиту у системі контролю

Предмет, методи і види внутрішнього аудиту

  • Предмет та метод внутрішнього аудиту
  • Принципи внутрішнього аудиту
  • Процес аудиту та аудиторські докази
  • Види внутрішнього аудиту

Методика проведення внутрішнього аудиту

  • Стандарти внутрішнього аудиту
  • Права, обов’язки внутрішніх аудиторів та їх етичні принципи
  • Планування роботи внутрішнього аудитора
  • Робочі документи внутрішнього аудитора
  • Узагальнення результатів внутрішнього аудиту
  • Ділова гра «Планування внутрішнього аудиту фінансової звітності»

Виявлення помилок, шахрайства та їх запобігання за допомогою внутрішнього аудиту

  • Заходи боротьби по відмиванню грошей та існуючі випадки (ризики) шахрайства, правопорушень в Україні
  • Помилки та шахрайств
  • Процедури внутрішнього аудитора, необхідні для виявлення ознак шахрайства або помилки та його дії
  • Виправлення помилок і зміни в облікових оцінках
  • Зловживання в комп’ютерному середовищі. Заходи аудитора щодо зниження ризику шахрайства за допомогою комп’ютера

Методика проведення внутрішньої аудиторської перевірки ефективності системи внутрішнього контролю бізнес- процесів

  • Загальні поняття про систему внутрішнього контролю в компании
  • Організація внутрішньої аудиторської перевірки ефективності СВК бізнес-процесів компанії
  • Проведення аудиторських процедур
  • Робота СВА з матеріалами аудита після затвердження остаточної редакції «Аудиторського звіту»
  • Розгляд ситуаційних завдань

Методика проведення внутрішнього аудиту окремих систем управління на підприємстві

  • Методика проведення внутрішнього аудиту системи менеджменту якості на підприємстві
  • Методика проведення маркетингового аудиту
  • Методика проведення логістичного аудиту
  • Внутрішній аудит системи управління персоналом
  • Ділова гра «Виконання аудиторських процедур і підготовка аудиторського звіту»


Міжнародні стандарти фінансової звітності (МСФЗ)

Введення в МСФЗ

  • Класифікація національних систем бухгалтерського обліку і звітності та фактори, що впливають на їх функціонування
  • Відмінності у міжнародній бухгалтерській практиці
  • Регулювання бухгалтерського обліку
  • Поняття МСФЗ, застосування та їх значення
  • Комітет з міжнародних стандартів фінансової звітності

Принципи формування фінансової звітності по МСФЗ (IAS 1)

  • Концептуальні основи МСФО
  • Призначення і змістбухгалтерських принципів
  • Цілі фінансової звітності
  • Якісні характеристики фінансової звітності
  • Елементи фінансової звітності
  • Порядок представлення та склад форм звітності
  • Основоположні принципи фінансової звітності

Представлення фінансової звітності за МСФЗ (IAS 1, IAS 15, IAS 21, IAS 29)

  • Склад форм звітності
  • Балансовий звіт
  • Звіт про прибутки і збитки
  • Звіт про зміни в капіталі
  • Записка-пояснення до фінансової звітності
  • Аудиторський висновок
  • Інформація, що відображає зміну цін
  • Вплив зміни валютних курсів

Облік довгострокових активів (IAS 16)

  • Основні засоби
  • Класифікація основних засобів
  • Нерухомість та інше майно
  • Загальні правила амортизації
  • Особливості амортизації основних засобів
  • Оренда майна (IAS 17)
  • Амортизація орендованого майна
  • Фінансова звітність орендаря
  • Фінансова звітність орендодавця

Облік нематеріальних активів (IAS 38)

  • Особливості визнання і оцінки
  • Розкриття інформації про нематеріальні активи
  • Амортизація нематеріальних активів
  • Амортизація ділової репутації фірми
  • Амортизація витрат на розробку
  • Знецінення активів (IAS 36). Вибуття активів

Облік інвестицій і участі в спільній діяльності (IAS 27, IAS 28, IAS 31, IAS 40)

  • Загальний підхід до обліку інвестицій
  • Інвестиції в дочірні і асоційовані підприємства
  • Інвестиційна власність
  • Вкладення в спільну діяльність
  • Розкриття інформації у фінансовій звітності

Облік матеріальних запасів (IAS 2)

  • Системи обліку. Собівартість запасів
  • Вплив методів оцінки запасів на показники фінансової звітності
  • Помилки при оцінці запасів

Облік фінансових інструментів (IAS 32, IAS 39)

  • Фінансові інструменти і фінансові активи
  • Чотири категорії фінансових активів
  • Визнання фінансових активів і фінансових зобов’язань
  • Оцінка фінансових інструментів
  • Хеджування фінансових інструментів
  • Розкриття інформації про фінансові інструменти

Облік зобов’язань (IAS 37, IAS 33)

  • Види зобов’язань
  • Дебіторська і кредиторська заборгованість
  • Умовні активи і умовні зобов’язання
  • Відстрочені податки
  • Акціонерний капітал
  • Резерви. Прибуток на акцію

Доходи: визначення доходу і види доходів. Витрати: визначення витрат і види витрат (IAS 18, IAS 20, IAS 19).

  • Визнання доходу
  • Визнання витрат
  • Облік урядових субсидій
  • Винагороди працівникам

Витрати по позиках (IAS 23, IAS 26, IAS 12)

  • Облік і звітність по програмах пенсійного забезпечення
  • Податок на прибуток
  • Чистий прибуток або збиток за звітний період

Договори підряду (IAS 11, IAS 14)

  • Витрати і доходи по договорах підряду
  • Визнання доходів і витрат за договором підряду
  • Розкриття інформації про договори підряду
  • Сегментна звітність.

Проміжна фінансова звітність (IAS 34, IAS 35)

  • Проміжна звітність
  • Припинена діяльність

Звіт про рух грошових коштів (IAS 7)

  • Складання звіту про рух грошових коштів непрямим методом
  • Складання звіту по методу прямого відображення надходження і витрачання грошових коштів
  • Представлення потоків грошових коштів

Облік об’єднання компаній (IAS 22, IAS 24)

  • Облік покупки компаній
  • Облік об’єднання інтересів
  • Розкриття інформації про об’єднання компаній
  • Звітність про асоційовані компанії
  • Консолідована фінансова звітність і порядок її складання

Додаткова звітна інформація (IAS 8, IAS 10)

  • Розкриття інформації про фундаментальні помилки
  • Розкриття інформації про зміни в обліковій політиці
  • Події після звітної дати

Розробка стратегічного плану компанії

Це 100% практичний тренінг

Зміст пропозиції

Проведення 3 денної сесії зі стратегічного планування та консультаційна підтримка щодо написання стратегії розвитку

Кожен учасник під час даного тренінгу напише чорновий варіант стратегічного плану розвитку своєї компанії (організації, власного підприємництва тощо)

Основні теми тренінгу

  • Аналіз початкової місії та бачення
  • Аналіз зовнішних факторів
  • Аналіз галузі. Тренди
  • Аналіз споживачів послуг пыдприэмства
  • Аналіз «конкурентів»
  • Аналіз матеріальних активів організації
  • Нематеріальні активи організації
  • Оцінюємо нашу «продуктову» лінійку
  • Організаційна культура підприємства
  • Фактор – мінімум організації
  • Матриця SWOT – аналізу
  • Формування базової стратегії
  • Напрямок стратегічного розвитку
  • Формування цілей майбутнього. Формування (уточнення) бачення
  • Формування (уточнення) місії компанії
  • Стратегічний план розвитку організації. Стратегія маркетингу
  • Управління персоналом. Організаційні процеси. Фінанси
  • Медіація. Використання медіаційних інструментів в діяльності організації
  • Супровід виконання стратегії

Увага! До початку тренінгу потрібно зібрати певну інформацію про діяльність компанії та деякі зовнішні фактори


Фінансовий менеджмент (Управління фінансами фірми)

Цільова аудиторія

  • Власники бізнесу
  • Керівники компаній і керуючі філіями
  • Фінансові та нефінансові керівники вищої і середньої ланки
  • Менеджери, аналітики, економісти та фінансисти, які хочуть розширити сучасний фінансовий інструментарій

Мета

  • Надати структуроване і логічне пояснення фінансових процесів, характерних для будь-якої компанії
  • Сформувати у слухачів системне розуміння фінансів та розвинути практичні навики для ефективного управління фінансами в сучасних умовах
  • Освоїти інструменти кваліфікованого користування фінансовою та нефінансовою інформацією для оцінки фінансового становища та перспектив розвитку компанії, а також прийняття ефективних управлінських рішень

Програма курсу IFA FM

Основи управління фінансами підприємства

  • Сутність, мета і зміст фінансового менеджменту підприємства
  • Роль фінансового менеджера в структурі управління діяльністю підприємства
  • Принципи і функції фінансового менеджменту
  • Умови функціонування фінансового менеджменту на підприємстві
  • Система організаційного та інформаційного забезпечення фінансового менеджменту
  • Стратегія і тактика: методи і прийоми фінансового менеджменту

Фінансове, правове і податкове оточення і забезпечення бізнесу

  • Вплив змін зовнішнього середовища на можливість реалізації стратегії розвитку бізнесу
  • Податкове планування на підприємстві як метод фінансового менеджменту
  • Фінансове середовище і забезпечення бізнесу фінансовими ресурсами: фінансові ринки (сутність, особливості розуміння)
  • Фінансові інститути (інвестиційні компанії, фінансові посередники, організації, які надають фінансові послуги, банківський сервіс), відсотки і процентні ставки

Фінансовий і управлінський облік і звітність як інформаційна база фінансового менеджменту

  • Загальна характеристика, мета, завдання, принципи і призначення фінансового та управлінського обліку на підприємстві
  • Фінансова звітність – віддзеркалення фінансового стану, результатів діяльності та руху грошових потоків підприємства
  • Управлінська і спеціальна внутрішня звітність підприємства

Управління прибутковістю бізнесу

  • Сутність понять «доходи», «витрати», «прибуток / збиток»
  • Види і класифікація витрат (постійні/змінні, прямі/непрямі, умовно-постійні і змішані)
  • Методи розподілу змішаних витрат на постійні та змінні
  • Методи розподілу постійних витрат за видами продукції (АВС – аналіз)
  • Аналіз і прогнозування беззбиткової діяльності (CVP – аналіз)
  • Маржинальний дохід, запас фінансової міцності, операційний важіль

Бюджетування як інструмент управління робочим капіталом

  • Бюджетування в системі фінансового планування. Напрямки бюджетування. Види бюджетів
  • Бюджет продажів. Бюджет виробництва. Бюджет прямих витрат на матеріали. Бюджет прямих витрат на оплату праці. Бюджет виробничих накладних витрат. Бюджет накладних витрат. Бюджет запасів готової продукції. Бюджет адміністративних і комерційних витрат
  • Складання прогнозного звіту про прибуток. Складання бюджету грошових коштів. Складання капітального бюджету. Складання прогнозного балансу
  • Контроль та аналіз бюджетних показників

Фінансовий аналіз, діагностика і прогнозування фінансового стану підприємства

  • Аналіз як функція фінансового менеджменту
  • Мета, завдання та методи фінансового аналізу і діагностики фінансового стану підприємства
  • Аналіз коефіцієнтів (ліквідності, оборотності, фінансової стійкості, ефективності, ринкової активності)
  • Використання результатів аналізу з метою розробки стратегії і тактики ефективного управління фінансами підприємства

Основи фінансової математики

  • Логіка фінансових операцій. Концепція вартості грошей у часі
  • Фактори, що впливають на зміну цінності грошових коштів
  • Прості і складні відсотки. Майбутня і теперішня вартість грошей
  • Облік інфляції при оцінці вартості грошей у часі
  • Грошові потоки – нарощування і дисконтування. Ануїтети
  • Аналіз альтернативних можливостей інвестування грошових коштів на прикладах

Управління робочим капіталом

  • Суть робочого капіталу. Оборотні активи: види і класифікація, основні методи управління
  • Операційний цикл підприємства (закупівля, виробництво, зберігання, реалізація)
  • Короткострокове і довгострокове фінансування оборотних коштів. Розрахунок потреб у робочому капіталі. Управління грошовими коштами та їх еквівалентами. Грошові кошти як найбільш ліквідний актив. Еквіваленти грошових коштів
  • Зберігання і управління залишками грошових коштів. Стягнення грошових коштів
  • Грошове кредитування покупців. Нові технології бізнесу: електронна комерція, пластикові карти, віртуальні ринки і гроші. Оборотність грошових коштів
  • Управління дебіторською заборгованістю. Побудова ефективної і прийнятної політики продажів компанії
  • Методи стягнення дебіторської заборгованості
  • Стимулювання покупців до повернення боргів. Гнучкі контракти
  • Аналіз кредитоспроможності клієнтів і резерви неоплачених рахунків
  • Оборотність дебіторської заборгованості Управління товарно-матеріальними запасами. Види і форми існування запасів. Аналіз ризиків, витрат і вигод у зв’язку з використанням запасів
  • Контроль запасів на різних стадіях: закупівля, переробка, зберігання, передача на реалізацію
  • Розрахунок оптимальної потреби підприємства в запасах
  • Розрахунок оптимального обсягу і частоти замовлень. Оборотність запасів
  • Фінансування оборотних активів Кредитно-інвестиційна політика підприємства
  • Кредиторська заборгованість, формування відносин з кредиторами
  • Торгова кредиторська заборгованість. Використання векселів у розрахунках
  • Різні умови кредитних продажів. Короткострокові кредити, акредитиви, банківські акцепти, кредитна лінія (овердрафт). Фінансовий цикл

Управління фінансовими активами

  • Методи оцінки вартості фінансових активів (балансова, ринкова, внутрішня)
  • Оцінка прибутковості облігацій до погашення і до викупу
  • Оцінка вартості простих і привілейованих акцій
  • Похідні фінансові інструменти

Оцінка вартості капіталу та оптимізація його структури

  • Капітал. Компоненти капіталу (власний і позиковий)
  • Методи і моделі оцінки вартості окремих видів капіталу: вартість позикового і власного капіталу, привілейованих акцій
  • Середньозважена вартість капіталу – використання результату і ухвалення рішень
  • Фінансовий леверидж
  • Оптимізація структури капіталу залежно від впливу різних факторів на його вартість
  • Управління власним і позиковим капіталом. Емісійна та дивідендна політика
  • Складання графіків повернення позикових коштів

Аналіз інвестиційних проектів

  • Інвестиційний проект, поняття, види. Технологія планування інвестиційних проектів
  • Методи аналізу інвестиційних проектів (чиста приведена вартість, прибутковість, термін окупності, внутрішня ставка прибутковості) і прийняття рішень про інвестування, врахування додаткових чинників
  • Контроль виконання плану реалізації інвестиційних проектів
  • Аналіз та управління ризиками інвестиційних проектів. Оцінка проектів з різними термінами реалізації
  • Невизначеність і ризик?
  • Показники, методи оцінки та способи зниження ризику інвестиційних проектів

Програма “Ефективне управління”

Ефективний керівник. Модульний тренінг 4х4 (чотири рази по 4 години)

Цільова аудиторія

Власники, TOP-менеджмент, приватні підприємці, HR – менеджери, головні бухгалтери. Лінійний менеджмент компанії: керівники департаментів, відділів, служб, філій, підрозділів. Будь-які лідери

Очікувані результати

  • Допомогти учасникам оволодіти тими навичками та вміннями, які дозволять їм підвищити свою персональну ефективність
  • Планувати свій час більш раціонально
  • Оцінювати свою діяльність і тимчасові перспективи
  • Опанування прийомами постановки і досягнення цілей
  • Підвищення бажання учасників працювати на результат
  • Покращення взаємодії у колективі
  • Зменшення конфліктних ситуацій
  • Формування вміння завчасно виявляти причини, які призводять до розвитку стресу
  • Зупиняти розвиток стресових ситуацій ще на початкових фазах
  • Використовувати різні способи виходу із стресового стану
  • Ознайомитеся із методами боротьби зі страхом, у тому числі перед контролюючими органами
  • Навчитеся долати невпевненість у собі
  • Підвищення бажання учасників працювати на результат
  • Зменшення конфліктних ситуацій
  • Планування свого часу більш ефективно
  • Опанування прийомів постановки і досягнення цілей
  • Використовувати різні способи виходу із стресового стану
  • Навчитеся долати невпевненість у собі
  • Отримаєте знання про суть та принципи роботи з персоналом на різних етапах розвитку компанії
  • Ознайомитеся з прийомами мотивації працівників
  • Вдосконалення управлінням персоналу
  • Отримаєте практичні навички формування команди
  • Оволодієте тими навичками та вміннями, які дозволять підвищити свої лідерські здібності

Програма тренінгу

Модуль № 1. «Організація часу»

Час та його вимірювання. Цілі: як наблизити реальність до мрій. Оволодіння прийомами постановки цілей (SMART), завдань, визначення пріоритетів. Типи людей по відношенню до часу. Аналіз використання робочого часу. Методи впорядкування робочого часу. Методи планування часу. Де знайти “зайвий” час. Поглиначі часу та як боротися із ними. Делегування. Контроль при плануванні часу

Модуль № 2. «Управління стресом»

Визначення стресу і стресостійкості. У чому користь стресу? Як керувати стресом? Перевірки контролюючих органів: як себе поводити, як подолати страх та невпевненість. Як стати впевненим у собі

Модуль № 3. «Управління персоналом»

  1. Планування потреби компанії у персоналі
  2. Побудова моделі вакансії (формування посадової інструкції)
  3. Найм персоналу. Набір та відбір кандидатів. Співбесіда з відібраними кандидатами. Прийняття остаточного рішення
  4. Адаптація персоналу
  5. Оперативна робота з персоналом:
    • навчання і розвиток
    • оперативна оцінка
    • організація праці
    • організація часу
    • мотивація та оплата праці
    • ефективне делегування повноважень та контроль

Модуль № 4. «Лідерство»

Основні функції лідера. Вплив на результат різноманітних стилів керівництва. Особисті якості лідера. 7 кроків до лідерства. 5 завдань лідера. Робота в команді – невід`ємна частина ефективної діяльності компанії

Форма проведення тренінгу: аудиторні заняття, тести, рольові ігри та активне спілкування

Місце проведення тренінгу: за вибором замовника

Час проведення: 14:00 – 18.20 (включаючи перерву на каву-чай)


Ефективний працівник. Модульний тренінг 2х4 (два рази по 4 години)

Цільова аудиторія

TOP-менеджмент, приватні підприємці, HR – менеджери, головні бухгалтери. Лінійний менеджмент компанії: керівники департаментів, відділів, служб, філій, підрозділів. Будь-які працівники

Очікувані результати

  • Допомогти учасникам оволодіти тими навичками та вміннями, які дозволять їм підвищити свою персональну ефективність
  • Планувати свій час більш раціонально
  • Оцінювати свою діяльність і тимчасові перспективи
  • Опанування прийомами постановки і досягнення цілей
  • Підвищення бажання учасників працювати на результат
  • Покращення взаємодії у колективі
  • Зменшення конфліктних ситуацій
  • Формування вміння завчасно виявляти причини, які призводять до розвитку стресу
  • Зупиняти розвиток стресових ситуацій ще на початкових фазах
  • Використовувати різні способи виходу із стресового стану
  • Ознайомитеся із методами боротьби зі страхом, у тому числі перед контролюючими органами
  • Навчитеся долати невпевненість у собі
  • Підвищення бажання учасників працювати на результат
  • Зменшення конфліктних ситуацій
  • Планування свого часу більш ефективно
  • Опанування прийомів постановки і досягнення цілей
  • Використовувати різні способи виходу із стресового стану

Програма тренінгу

Модуль № 1. «Організація часу»

Час та його вимірювання. Цілі: як наблизити реальність до мрій. Оволодіння прийомами постановки цілей (SMART), завдань, визначення пріоритетів. Типи людей по відношенню до часу. Аналіз використання робочого часу. Методи впорядкування робочого часу. Методи планування часу. Де знайти “зайвий” час. Поглиначі часу та як боротися із ними. Делегування. Контроль при плануванні часу

Модуль № 2. «Управління стресом»

Визначення стресу і стресостійкості. У чому користь стресу? Як керувати стресом? Перевірки контролюючих органів: як себе поводити, як подолати страх та невпевненість. Як стати впевненим у собі

Форма проведення тренінгу: аудиторні заняття, тести, рольові ігри та активне спілкування

Місце проведення тренінгу: за вибором замовника

Час проведення: 14:00 – 18.20 (включаючи перерву на каву-чай)


Ефективне управління персоналом

Цільова аудиторія

Власникі підприємств, ТОП – менеджмент, керівникі відділів, НR-менеджери

Мета тренінгу

Тренінг скерований на формування навичків ефективного управління персоналом

Форма проведення тренінгу

Аудиторні заняття, рольові ігри та активне спілкування

Основні теми тренінгу

  • Як побудовати клієнтоорієнтований бізнес
  • Корпоративна культура і набір кадрів
  • Адаптація персоналу
  • Оперативна робота з персоналом:
    • навчання і розвиток
    • оперативна оцінка
    • організація праці
    • організація часу
    • мотивація та оплата праці
    • ефективне делегування повноважень та контроль
  • Ефективні техніки та прийоми комунікації
  • Як побудувати довіру
  • Використання техніки «Я-повідомлення»
  • Позиції та інтереси
  • Робота із запереченнями
  • Способи вирішення конфліктних ситуацій. Медіаційні техніки
  • Звільнення персоналу
  • Управління стресом
  • Формування команди

Очікувані результати

  • Отримаєте знання про суть та принципи роботи з персоналом на різних етапах розвитку компанії
  • Отримаєте практичні навички формування команди
  • Ознайомитеся з прийомами мотивації працівників
  • Покращення взаємодії у колективі
  • Зменшення конфліктних ситуацій
  • Підвищення ефективності роботи компанії
  • Вдосконалення управлінням персоналу
  • Отримання кращих фінансових результатів у компанії

Навчання українською мовою

Бізнес-тренер Андрій Єлісєєв

Відгуки

100% гарантія повернення коштів!


Решта тренінгів

Медіація для бізнесу

Передмова

В Україні буде медіація

Верховна Рада прийняла за основу законопроект № 3665 про медіацію. Документ визначає правові основи надання послуг позасудового вирішення спорів (медіації). Законопроект підтримали 238 народних депутатів

Як працює медіація

Згідно з проектом закону:

медіація – альтернативний (позасудовий) метод вирішення спорів, за допомогою якого дві або більше сторони спору намагаються в рамках структурованого процесу за участі медіатора досягти згоди для вирішення їх спору

медіатор – незалежний посередник, який допомагає сторонам спору у його вирішенні шляхом медіації

медіація зможе застосовуватися в будь-яких суперечках, в тому числі, громадянських, сімейних, трудових, господарських, адміністративних, а також в кримінальних процесах і справах про адміністративні правопорушення

Після прийняття Закону в Україні буде створено реєстр медіаторів. У нього буде вноситися наступна інформація: ПІБ медіатора, рік народження, освіта, спеціальна підготовка з медіації, організація, яка здійснювала підготовку, кількість годин підготовки, при наявності – також отримана спеціалізація, а також інша інформація, яка допомагає сторонам вибрати медіатора для конкретної справи. Сторони конфлікту зможуть самостійно вибирати медіатора

При цьому за ведення реєстрів та проведення навчання медіації будуть відповідальні об’єднання медіаторів

Крім того, згідно з документом, медіатор повинен бути незалежним як від сторін медіації, так і від державних органів, інших юридичних і фізичних осіб. Втручання державних органів, будь-яких юридичних та фізичних осіб в діяльність медіатора забороняється

Хто може бути медіатором

Медіатором зможе бути фізична особа, яка досягла 25 років. При цьому необхідно мати вищу або професійно-технічну освіту, а також пройти професійне навчання з медіації тривалістю 90 академічних годин, в тому числі не менше 45 академічних годин навчання практичним навичкам

Медіатором не може виступати адвокат, представник сторони медіації. Також медіатором не може бути людина, якого було звільнено з посади судді, прокурора, слідчого, з державної служби або зі служби в органах місцевого самоврядування за порушення присяги або скоєння корупційного правопорушення, або ж який зараз є держслужбовцем. При цьому людина, яку виключили з реєстрів медіаторів, може знову стати медіатором через три роки.

Спеціальна підготовка медіаторів буде здійснюватися фізичними та юридичними особами, програми яких були акредитовані об’єднаннями медіаторів

Питання

  • Що медіація може дати бізнесу?
  • Яка від неї користь?
  • Як бізнесменів витягнути з непродуктивних та корумпованих судів? У бізнеса є реальний інструмент позасудового врегулювання конфліктів-медіація
  • Як скористатися цим інструментом?

Переваги медіації та використання медіаційних навичок у бізнесі

  • Ефективні переговори
  • Врахування інтересів співробітників (здоровий клімат у колективі)
  • Превентивні заходи щодо запобігання конфліктам
  • Вирішення конфліктів

План

  • Медіація як альтернативний спосіб вирішення спорів (конфліктів). Порівняльні характеристики медіації з іншими способами вирішення спорів. Поняття, види, принципи та етапи медіації. Правові основи медіації. Вимоги до медіатора і його компетенції. Організація діяльності і професійна етика медіатора
  • Конфлікт. Поняття, причини, класифікація, структура і динаміка. Стилі поведінки у конфлікті. Нейтральність медіатора
  • Інформація та комунікація в медіації. Робота з інформацією в медіації. Факти та і інтерпретація. Комунікативні навички медіатора. Техніки ефективної комунікації
  • Робота з емоціями в медіації. Емоційна компетентність медіатора. Зв’язок емоцій, почуттів і потреб
  • Візуалізація
  • Медіація як процедура. Етапи медіації. Спеціальні техніки медіатора
  • Підготовка до проведення медіації. Вступне слово медіатора
  • Презентація сторін. Дискусія
  • Торги. Переговори за інтересами
  • Підготовка медіативної угоди. Вихід з медіації
Мистецтво ефективних комунікацій, переговорів та продажів

Мета тренінгу

Тренінг скерований на формування у компанії людей, які вміють добре комунікувати, вести переговори та володіють навичками активних продажів і орієнтовані на досягнення максимальних бізнес-результатів

Цільова аудиторія

Керівники відділів, керівники відділів маркетингу, керівники фірм, менеджери з продажу, торгові представники, торгові агенти, продавці-консультанти

Основними завданнями тренінгу є

  1. Підвищення рівня бізнес-компетентності учасників
  2. Розкриття творчого потенціалу учасників
  3. Розвиток навичок ефективних комунікацій, переговорів та продажів
  4. Орієнтація на досягнення найкращих результатів
  5. Формування навичок вирішення конфліктних ситуацій
  6. Для керівництва: структурувати та розвивати навички управління персоналом, покращити якість постановки завдань та планування, максимально ефективно використовувати потенціал своєї команди з урахуванням можливостей та здібностей кожного працівника

Очікувані результати

  • Допомогти учасникам оволодіти тими навичками та вміннями, які дозволять їм підвищити свою ефективність та продуктивність в комунікаціях, переговорах та продажах
  • Підвищення бажання учасників працювати на результат
  • Систематизація знань та досвіду
  • Покращення взаємодії у колективі
  • Вироблення єдиних правил та принципів роботи при переговорах та продажах
  • Зменшення конфліктних ситуацій
  • Підвищення ефективності роботи компанії
  • Вдосконалення управлінням персоналу
  • Формування основних розділів корпоративної книги сценаріїв продажів
  • Отримання кращих фінансових результатів у компанії
  • Надання рекомендацій для представників компаній щодо покращення її роботи

Основні теми

  • Як побудовати клієнтоорієнтований бізнес
  • Ефективні техніки та прийоми комунікації та переговорів
  • Як побудувати довіру
  • Емпатія
  • Раппорт
  • Використання техніки «Я-повідомлення»
  • Розуміння мови тіла
  • Якості успішного продавця
  • Корпоративна книга сценаріїв продажів
  • 7 кроків у продажах
  • Встановлення контакту
  • Виявлення потреб клієнта
  • Позиції та інтереси клієнта
  • Метод СПІН
  • Правила ефективної презентації
  • Робота із запереченнями
  • Завершення угоди
  • Як збільшити середній чек
  • Телемаркетинг. Продажі по телефону
  • Робота із претензіями
  • Способи вирішення конфліктних ситуацій
  • Медіаційні техніки
  • Пошук клієнтів

Тренінг являє собою конструктор основних елементів поведінки успішного комунікатора

Форма проведення тренінгу

Аудиторні заняття, бізнес-кейси, рольові ігри, тренування, активне спілкування

Тривалість тренінгу 6 годин. З 10.00 до 17.30, з перервою на обід та на чай-каву

Бізнес-тренер Андрій Єлісєєв


Менеджмент організації. Фінансові політики та процедури

Управління організацією — це безперервний процес взаємодії усіх служб організації і підсистем та комунікацій між ними, а також процесів для досягнення найкращих результатів

Зміст пропозиції

Проведення 2-денного тренінгу «Менеджмент організації. Фінансові політики та процедури». Супровід організації у розробці Положення про фінансову політику та процедури для обласної молодіжної громадської організації «Волинський Інститут Права»

Час та місце проведення: за вибором та узгодженням із замовником

Реєстрація на порталі www.cd-platform.org та на порталі NGO

У результаті даного тренінгу Замовник отримає

Чорновий план Положення про фінансову політику та процедури

Основні теми тренінгу

  • Аналіз початкової місії та бачення
  • Аналіз зовнішних факторів
    • Тренди
    • Аналіз споживачів послуг ГО
  • Аналіз матеріальних активів організації
  • Нематеріальні активи організації
  • Оцінюємо нашу «продуктову» лінійку
  • Організаційна культура організації
  • Збалансована система показників
  • Управління маркетингом
  • Управління фінансовим обліком. Річний фінансовий звіт. Баланс. Інвентаризація. Звіт про прибутки і збитки. Нарахування за період – операції за звітний період. Зношення – зниження вартості основних засобів за рік. Вертикальна форма звіту про прибутки і збитки. Додаткові статті у річному фінансовому звіті
  • Положення про організацію бухгалтерського обліку ГО
  • Управлінський облік. Калькуляція/Собівартість. Мінімальна ціна у довгостроковій перспективі. Мінімальна ціна у короткостроковій перспективі. Цінова політика. Прямі витрати/Непрямі витрати. Маржинальний дохід. Облік у центрах витрат. Облік змінних витрат. Облік повних витрат. Облік у центрах прибутку
  • Фінансовий аналіз. Рентабельність. Рентабельність інвестицій. Ліквідність. Показники ліквідності. Коефіцієнт фінансової автономії. Золоте правило фінансування. Чистий грошовий потік. Ефективність діяльності. Продуктивність праці. Бенчмаркінг
  • Управління персоналом. Медіація. Використання медіацій них інструментів в діяльності організації
  • Управління орг. процесами

Увага! До початку тренінгу потрібно зібрати певну інформацію про діяльність ГО.

Тренінг продиться на українській або на російській мові

Бізнес-тренер Андрій Єлісєєв


Побудова команди

Мета тренінгу

Тренінг скерований на формування у компанії команди, орієнтованої на досягнення максимальних бізнес-результатів

Тривалість тренінгу – 2 дні по 6 годин

Тренінг доцільний, якщо

  • Вирішення будь-яких господарських процесів у компанії потребує злагодженої взаємодії декількох різних фахівців
  • Бракує відповідальності співробітників, бажання «підставити плече» у потрібний момент часу
  • Недостатня мотивація роботи
  • Існує небезпека того, що команда готова приймати не оптимальні рішення, а рішення, які задовольняють усіх
  • У колективі є люди, які не зовсім готові до командної роботи (конфліктні, із завищеною самооцінкою, інертні, замкнені тощо)
  • Співробітники не готові до самодисципліни, добровільної відповідальності

Завдання тренінгу

Методика даного тренінгу створюється на основі вироблення єдиних підходів та стандартів у роботі, узгоджених взаємних очікуваннях та пошуку оптимальних рішень. Тренінг являє собою конструктор основних елементів командної поведінки

Основними завданнями тренінгу є

  1. Підвищення рівня бізнес-компетентності учасників
  2. Моделювання спільного вироблення бачення та місії компанії, її сильних та слабих сторін, постановка цілей та шляхів їх досягнення
  3. Вироблення навичок спільного вирішення завдань
  4. Розвиток командної та персональної відповідальності за результати діяльності компанії
  5. Розкриття творчого потенціалу (креативності) учасників
  6. Створення та укріплення сприятливого психологічного клімату у команді
  7. Розвиток навичок ефективних комунікацій
  8. Підсилення командного духу та орієнтація на досягнення найкращих результатів
  9. Для керівництва: структурування та розвиток навичок управління персоналом, покращення якості постановки завдань та планування, максимальне ефективне використання потенціалу своєї команди з урахуванням можливостей та здібностей кожного співробітника

Очікувані результати

  • Підвищення бажання учасників працювати у команді
  • Покращення взаємодії у колективі
  • Вироблення єдиних правил та принципів роботи у команді
  • Зменшення конфліктних ситуацій
  • Підвищення ступеня лояльності до компанії
  • Згуртування колективу навколо загальної мети компанії
  • Підвищення ефективності роботи компанії
  • Вдосконалення управлінням персоналу
  • Отримання кращих фінансових результатів у компанії

Форма проведення тренінгу

аудиторні заняття, бізнес-кейси, рольові ігри

Місце проведення тренінгу: за межами офісу компанії

Бізнес-тренер Андрій Єлісєєв


 

Календар подій

21

Найближчі тренінги