Мета тренінгу
Тренінг скерований на формування у компанії людей, які вміють добре комунікувати, вести переговори та володіють навичками активних продажів і орієнтовані на досягнення максимальних бізнес-результатів
Цільова аудиторія
Керівники відділів, керівники відділів маркетингу, керівники фірм, менеджери з продажу, торгові представники, торгові агенти, продавці-консультанти
Основними завданнями тренінгу є
- Підвищення рівня бізнес-компетентності учасників
- Розкриття творчого потенціалу учасників
- Розвиток навичок ефективних комунікацій, переговорів та продажів
- Орієнтація на досягнення найкращих результатів
- Формування навичок вирішення конфліктних ситуацій
- Для керівництва: структурувати та розвивати навички управління персоналом, покращити якість постановки завдань та планування, максимально ефективно використовувати потенціал своєї команди з урахуванням можливостей та здібностей кожного працівника
Очікувані результати
- Допомогти учасникам оволодіти тими навичками та вміннями, які дозволять їм підвищити свою ефективність та продуктивність в комунікаціях, переговорах та продажах
- Підвищення бажання учасників працювати на результат
- Систематизація знань та досвіду
- Покращення взаємодії у колективі
- Вироблення єдиних правил та принципів роботи при переговорах та продажах
- Зменшення конфліктних ситуацій
- Підвищення ефективності роботи компанії
- Вдосконалення управлінням персоналу
- Формування основних розділів корпоративної книги сценаріїв продажів
- Отримання кращих фінансових результатів у компанії
- Надання рекомендацій для представників компаній щодо покращення її роботи
Основні теми
- Як побудовати клієнтоорієнтований бізнес
- Ефективні техніки та прийоми комунікації та переговорів
- Як побудувати довіру
- Емпатія
- Раппорт
- Використання техніки «Я-повідомлення»
- Розуміння мови тіла
- Якості успішного продавця
- Корпоративна книга сценаріїв продажів
- 7 кроків у продажах
- Встановлення контакту
- Виявлення потреб клієнта
- Позиції та інтереси клієнта
- Метод СПІН
- Правила ефективної презентації
- Робота із запереченнями
- Завершення угоди
- Як збільшити середній чек
- Телемаркетинг. Продажі по телефону
- Робота із претензіями
- Способи вирішення конфліктних ситуацій
- Медіаційні техніки
- Пошук клієнтів
Тренінг являє собою конструктор основних елементів поведінки успішного комунікатора
Форма проведення тренінгу
Аудиторні заняття, бізнес-кейси, рольові ігри, тренування, активне спілкування
Тривалість тренінгу 6 годин. З 10.00 до 17.30, з перервою на обід та на чай-каву
Бізнес-тренер Андрій Єлісєєв