Тренінг центр

Мистецтво ефективних комунікацій, переговорів та продажів

Про програму

Мета тренінгу

Тренінг скерований на формування у компанії людей, які вміють добре комунікувати, вести переговори та володіють навичками активних продажів і орієнтовані на досягнення максимальних бізнес-результатів

Цільова аудиторія

Керівники відділів, керівники відділів маркетингу, керівники фірм, менеджери з продажу, торгові представники, торгові агенти, продавці-консультанти

Основними завданнями тренінгу є

  1. Підвищення рівня бізнес-компетентності учасників
  2. Розкриття творчого потенціалу учасників
  3. Розвиток навичок ефективних комунікацій, переговорів та продажів
  4. Орієнтація на досягнення найкращих результатів
  5. Формування навичок вирішення конфліктних ситуацій
  6. Для керівництва: структурувати та розвивати навички управління персоналом, покращити якість постановки завдань та планування, максимально ефективно використовувати потенціал своєї команди з урахуванням можливостей та здібностей кожного працівника

Очікувані результати

  • Допомогти учасникам оволодіти тими навичками та вміннями, які дозволять їм підвищити свою ефективність та продуктивність в комунікаціях, переговорах та продажах
  • Підвищення бажання учасників працювати на результат
  • Систематизація знань та досвіду
  • Покращення взаємодії у колективі
  • Вироблення єдиних правил та принципів роботи при переговорах та продажах
  • Зменшення конфліктних ситуацій
  • Підвищення ефективності роботи компанії
  • Вдосконалення управлінням персоналу
  • Формування основних розділів корпоративної книги сценаріїв продажів
  • Отримання кращих фінансових результатів у компанії
  • Надання рекомендацій для представників компаній щодо покращення її роботи

Основні теми

  • Як побудовати клієнтоорієнтований бізнес
  • Ефективні техніки та прийоми комунікації та переговорів
  • Як побудувати довіру
  • Емпатія
  • Раппорт
  • Використання техніки «Я-повідомлення»
  • Розуміння мови тіла
  • Якості успішного продавця
  • Корпоративна книга сценаріїв продажів
  • 7 кроків у продажах
  • Встановлення контакту
  • Виявлення потреб клієнта
  • Позиції та інтереси клієнта
  • Метод СПІН
  • Правила ефективної презентації
  • Робота із запереченнями
  • Завершення угоди
  • Як збільшити середній чек
  • Телемаркетинг. Продажі по телефону
  • Робота із претензіями
  • Способи вирішення конфліктних ситуацій
  • Медіаційні техніки
  • Пошук клієнтів

Тренінг являє собою конструктор основних елементів поведінки успішного комунікатора

Форма проведення тренінгу

Аудиторні заняття, бізнес-кейси, рольові ігри, тренування, активне спілкування

Тривалість тренінгу 6 годин. З 10.00 до 17.30, з перервою на обід та на чай-каву

Бізнес-тренер Андрій Єлісєєв