Мета тренінгу
Тренінг скерований на формування у компанії команди, орієнтованої на досягнення максимальних бізнес-результатів
Тривалість тренінгу – 2 дні по 6 годин
Тренінг доцільний, якщо
- Вирішення будь-яких господарських процесів у компанії потребує злагодженої взаємодії декількох різних фахівців
- Бракує відповідальності співробітників, бажання «підставити плече» у потрібний момент часу
- Недостатня мотивація роботи
- Існує небезпека того, що команда готова приймати не оптимальні рішення, а рішення, які задовольняють усіх
- У колективі є люди, які не зовсім готові до командної роботи (конфліктні, із завищеною самооцінкою, інертні, замкнені тощо)
- Співробітники не готові до самодисципліни, добровільної відповідальності
Завдання тренінгу
Методика даного тренінгу створюється на основі вироблення єдиних підходів та стандартів у роботі, узгоджених взаємних очікуваннях та пошуку оптимальних рішень. Тренінг являє собою конструктор основних елементів командної поведінки
Основними завданнями тренінгу є
- Підвищення рівня бізнес-компетентності учасників
- Моделювання спільного вироблення бачення та місії компанії, її сильних та слабих сторін, постановка цілей та шляхів їх досягнення
- Вироблення навичок спільного вирішення завдань
- Розвиток командної та персональної відповідальності за результати діяльності компанії
- Розкриття творчого потенціалу (креативності) учасників
- Створення та укріплення сприятливого психологічного клімату у команді
- Розвиток навичок ефективних комунікацій
- Підсилення командного духу та орієнтація на досягнення найкращих результатів
- Для керівництва: структурування та розвиток навичок управління персоналом, покращення якості постановки завдань та планування, максимальне ефективне використання потенціалу своєї команди з урахуванням можливостей та здібностей кожного співробітника
Очікувані результати
- Підвищення бажання учасників працювати у команді
- Покращення взаємодії у колективі
- Вироблення єдиних правил та принципів роботи у команді
- Зменшення конфліктних ситуацій
- Підвищення ступеня лояльності до компанії
- Згуртування колективу навколо загальної мети компанії
- Підвищення ефективності роботи компанії
- Вдосконалення управлінням персоналу
- Отримання кращих фінансових результатів у компанії
Форма проведення тренінгу
аудиторні заняття, бізнес-кейси, рольові ігри
Місце проведення тренінгу: за межами офісу компанії
Бізнес-тренер Андрій Єлісєєв